1.Setiap booking anda hendakla isi borang tempahan yg sedia ada.

2.No akaun dan jumlah bayaran anda kami info selanjutnya.

3.Tempoh booking hanya 4 hari sahaja. Lebih tempoh tu dan bayaran belum dibuat, booking anda dikira batal secara automatik.

4.Setiap item yang di beli hanya boleh di tukar sekiranya berlaku kerosakan dan salah item yang di kirim. Penukaran dengan wang tunai tidak akan di layan.

5.Segala urusan penukaran hanya di terima 3 hari selepas menerima tempahan . Tarikh pos mestilah dalam masa 3 hari selepas anda menerima barang anda, Cth: jika anda menerima brg pd 1 mei, pemulangan balik mesti sebelum 4 mei, jika pos bertarikh 5 mei dan ke atas pihak kami tidak akan menerima penukaran tersebut dan barang akan di pulang menggunakan pos biasa. (Jika ada masalah untuk tujuan pos sila call kami)

6.Segala urusan penghantaran balik barang yg di lakukan selepas pihak kami menerima barangan yang hendak di tukar @ anda boleh mempercepatkan proses dengan membayar nilai barangan baru dengan segera, setelah pihak kami menerima barang dari anda, duit akan di masukkan terus ke akaun anda berdasarkan nilaian barangan tersebut.

7.Jika berlaku kerosakan pada barangan di sebabkan pos. kos pemulangan balik di tanggung oleh anda, dan penghantaran semula akan di tanggung oleh pihak kami, ini kerana pihak kami akan membuat pemeriksaan sebelum barangan di pos dan kami akan pastikan tiada rosak di mana-mana.Ia bagi mengelakkan penipuan dari pelanggan yang ingin menukar kerana tidak berkenan dan sebagainya.

8.Segala kos pos di tanggung oleh pihak kami jika kesilapan berlaku datang dari pihak kami, contohnya kami salah mengirim tudung yang berkod lain, sedangkan tempahan yang anda buat berkod lain.(kos pos di tanggung oleh kami, return tudung dan penghantaran semula tudung).Untuk lain-lain urusan seperti penukaran balik barang yang tidak habis di jual terutama dari pemborong kami, kos pos di tanggung sepenuhnya oleh anda.